annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara


anyonghaseyo

assalamualaikum hehe hari nh alim siket hohoXD . eahh ape aku nak story kat korg ea*buadbuad tak tahu haha

semalam, takde assembly tapitapi ade spotcheck besar-besaran . haishh aku benci bila cikgu sebut words spotcheck huhh . tapitapi naseb baek aku takde bawak barang larangan eaheah ade satu pin tudung hoho . haa cakap pasal pin tudung, bila smpy jea pengawas check aku then aku cakap pin da kene rmps act pin tak kene rmps pund haha pandai kan aku menipu ? yeahyeah . aku ckp dgn pengawas yang pin aku kene rmps sbb pengawas tuh tau aku pakai pin huhu

time balek, aku, mila, laila,syukri,amer sepakat kenakan wan . hoho memang terbaek lhaa . kesian wan haha wan ohh wan thums up to you .

pfft : maaf entry aku kali nh terbantot hoho . malaz nak taip panjang-panjang

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment