annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara

annyonghaseyo

semalam,

beriya-iya pakai baju bbsm, then bila msok bus laila kate aircond takde*aku ingt cik zali lmbat bukak kea ape . sekali bila bus jalan aku tanye lha budak keci then dia kate aircond rosak dari semalam . menyirap jeakan aku . aku + budak-budak yang laen da macam cacing kepanasan tauk ? haishh da lha aku pakai bju bbsm .

sampai sekolah, muka semua macam ape . tapitapi yang bestnya ustaz and teacher tak masokk yeahyeah ape lagi bergumbira lha kteorg dekad dalam kelas hoho . oke lhaa tangan aku kate yang dia da malas nak menaip lagi . annyeong

pfft : hope aircond da oke lha hari nh . amin . 

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment