annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
selamat pagi ( good morning )

yeahhh , ary nh aku TER-bangon cepatt *bangge siket . yeahh sekarang maryy kte tepuk tangan beramai ramai untuk aku sbb berjaya bangon pagi pagi ? *haha tak bole be pluz blahh seyhh . sorry guyss ? aku pagi pagi nh agak kementelan sikett . P/S jgn sumbatkan aku ke dlm jail ( hospital permai or tg rambutan haha )

haa ? lupe pulakk semalam hary jadi atokk aku leyyy ? haha ape jenis cucu da aku nh smpy haryy jadi atok sendiri pund tak ingt ahah . ATOKK OHH ATOKK ? *upin ipin . atokk HAPPY BUFDAY yg kea ??? hee tak tau lhaa umo atokk bpe ? ngehngeh . hope allah bless you . yeyy amin .


psst : gmbaa tuhh tadee kaitan lngsong dgnn topikk pade harii inh ea anak2 murid murid
 *cehhh aku sendiri tak mnat nak jadi ckguu pund haha .

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment