annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
heyy ?

sorry update lagyy . neghngeh . erm korg korg ? korg ade dapatkan surat kebenaran unutk larian mahkotaa *bagii wargaa johor bahru jea lhaa . mestyy ade kan ? fisrt2 aku mcm mlz nak pegii sbb aku tanak laryy meyh . cukup2 merentass desa taon lepass smpy kaky aku melecet haha . serikk sudahh . erm then ckgu ckp ade dpt sijil aku ape ag tros ubahh fikiran nak joinn lariann tuhh ahhaa . ckgu kate spe yg lary kea jalan kea , sume dpt sijil . erm esokk kene byr RM2 dekatt ckguu sbb dlm suratt tuh memang ade tulis cm tuhh * sengal kan ayat aku ? haha well .

erm nnt betanding dgn sume skolahh daerahh johor bhru kan ? haiyaa tak mau tak mau maluu . bak kate qiqi tutop muke pakai buku haha . oke lha bye :)) see yeahh .

__> tarikh larian : 12 februaryy 2011 .
__> wajibb bagi sume pelajar haihh .

psst : kelass aku 2 nilam yg shares sekali dgn 3 berlian sudahh lawa sikett .
dorgg cattt kelass colour pink n purple , aku suke purple dy cm bilik mak aku .
pink dy cm bagg sekolahh aku *eeuuww . n tuhh blom siapp ag , mybee makan mse nak siapkan sepenuhnya . oke kaka2 n abg2 thankss yeahh sbb sudahh penatt penat hias kelas .


__> sorry BM aku terbangg melayang . 



http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment