annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
hallo ?

okehh kaly inh entry yg keberape pund tak tahu , yeah . act aku gah busan gilakk erm thats why lha aku asyikk mengupdate jea . ngehngeh .

erm esokk sudahh hary isnin ? huaa . aku tanak jumpe dea . aku tanak jumpe dea n aku tanak jumpe dea . ohh plishh ! . cukup cukup lhaa aku da bengang nan dea . huaa . help me please ? takkan lha tanak dtg sekolah dsebabkan budakk ituu . haiyaa manyak pening lhaa . aku harap dea sudahh lupe kejadian itu haryy mahh . amin ( ! ) . n aku harap dea tak bocorkan rahsia aku . haihh . pening pening pening . erk ? mcm mane lha aku bule terkenal dengan itu budakk ? haiyaa .

esokk sudahh start latihan rumahh sukann . untuk bulan nh aku tade latihan lagi , sbb bulan nh yg ade latihan bola baling n blablabla . haihh bowling bile meyh ? n aku denga cter perlawanan start bulan 3 . aiyoo bule pengsan aku denga . dahh lha aku tak gety men bowling , hrm pernah aku men tapi dua kaly jea strike yg len ? longkang pergi mahh . haihh . korg korg ? korg tlg lha doakan aku ea ? thankss . aku harap aku dpt menangkan umah sukan aku . amin ( ! ) . 

deyy hary selase member aku sohh aku stay pagi , dy sohh aku temankan dea ? haiyaa . abes kalau kau da start latihan aku spe nak temankan doe ? haishh . spe spe ? jum stay pagi haly isnin selase nh ? temankan aku ? ahha . *miss seng tol .

grr , arghh . siot btol lha fung . ade kea patot dea bg aku gmba seram . haihh . nseb bek aku tade heart attack . grr siap kau nnt aku balas dendam balekk ( ! ) .



http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment