annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
assalamualaikum .


semalam pagi aku menyirap gilew dgn driver bus aku . cter dea cm nh . erm pagi semalam aku n kawan aku dudok lha belakang dkt dlm bus . then aku ajak lha budakk dajah 4 duduk sebelah aku n lailaa . yea lha kalau aku n laila dudok sorg2 dea ( driver bus ) marahh . then aku ckp lha nn budakk djah 4 tuhh , erm ajak lha kawan awk sekali dudok belakang ? then dea pegi lha pangill . pas tuhh korg nak tau tak ?


ttbe jea driver bus aku pnggil aku n lailaa , fist2 kteowg tanak pegi sbb piki bende ape jea an , lepastuhh budakk dajah 4 tuhh ckp bek pegi n sblom dea ( drver bus ) dtg belakang . then aku n lailaa terpakse ahh jumpe pegi dea . haa time tuhh memang aku berapi glew sbb pagi2 driver bus aku da buad aku meyirap . yea lha korg bygkan dea ckp aku n laila sohh budak2 dok belakang sbb nak BULI n driver bus aku kate ape ingt da sekolah men da besa sanad ape ? bwu sekolah men da tunjuk samseng . nak bg tau mak korg ? then aku ckp lhaa balekk , mane ade , nak sohh dyorg tmnkan jea .


ape dy piki aku tak belaja sivik dgn agame ape ? weyhh aku ade otak lha nak piki mane baek mane buruk . 4 what aku nak buli2 budakk nh ? yaelahhh kau , nak tuduh aku n kwn aku melulu cm tuh jea an kau . sedapp haty kau jea kan .


then balek jea rumahh , aku tros luahkan dekat mak aku . time aku gah cter ttbe air mate geram aku jatuhh dgn bnyk . then mak aku twos msg driver bus . erm lembap glew dy nak reply . aku ckp dlm haty bengang ape ? then da lame2 tunggu bwu dy gety nak reply :


memang saye ade ckp cm tuu ( budak samseng )
sbb dorg suruh budakk skkmj dudok kat belakang , 
pastuhh sye sohh budak uhh pnggil dea n kwn dea .
dorg tanak pegi , tu yg saye ckp cm tuhh ? 
budakk tuhh mak dia tak bg dudok belakang .
maaf kalau dea tak bule terima .


okeh , cube korg tengokk yg aku da highlightkan wrne biru . aku emang sohh dea duk belakang tp kteorg TAK PAKSA dea . n apesal driver bus aku tak ckp kat kteorg yg mak dea tak kasi dok belakang . n apesal driver bus melulu tudh2 ktorg mcm2 . kau piki aku n kwn aku nh ape ? weyhh kteowgg nh ade haty dan perasaan lhaa . n senang2 jea an kau mntk maaf . kau da buad aku saket hatyy n malu dpn budak2 . heyy pegi jalan lha kau dgn maaf kau tuh .


then mak aku ckp :
mama : nape tak ckp balekk " nape nak ckp cm tuhh ? ape slh kteorg ? "
aku : hrm kalau ckp t dy ( driver bus ) mesty ckp yg kteorg nh BIADAP .

erm okehh sekarang nh kan , aku tengah geram dgn dea tahap V*** . yea lhaa cube korg byngkan . korg tade wt ape2 pund , ttbe org tuduh kau mcm2 . len kali sblom tuduhh tuhh check dulu . n tak bole ckp baek2 kaa ? nh tros nak maki maki aku n kwn2 aku . n kau piki aku kalalu da geram + marah dekatt sesoarng sekejap kea ? heyy tak weyhh smpy bile2 weyhh . kunk kalau aku tak dpt maafkan kau bwu taukk . aku bolehh hormat kau kalau kau hormat aku gakk n jgn smpy aku bidap gan kau .

psst : soryy sbb aku tercakap kasa .





http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment