annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
annyonghaseyo

sudah lame kan aku tak update ini belog ? yeah lamelamelame haha . sorry lhaa selame nh aku busy gilakk smpy tak sempat nak update hehe ampun maaf dipinta sempena hari raya nh . hrm aku nak story ape ea kat korg ? hrm story psl semalam jea eah ? huhu

semalam, dekad dalam bus aku da macam ape daa , budakk kecik pund aku rase kalah kot haha . memang gempak gilak lah dekadd dlm bus semalam hoho

time agama, huhui nak cerita tanak ? hrm cerita laa sikett , semalam smbil ustaz soal-menyoal org, aku pergi letak tali dekad kepale syahida , sekali entah macam mane boleh ustaz ternampak haha . then ustaz pangel yg kene gantung jwb soalan nh hrm yg kene gantung tuh kawan aku then bila dia da jwb ustaz ckp yg tukang gantung pulak . then aku jwb lahh jawapan yang ade dalam hotak aku nh thenthen tak sangke jwapan aku tuh betol haha .

time mathematis, hrm ckgu suruh buad kerja yang cikgu bagi , tapi aku,syida,afiqah,aisyah buad satu soalan then gelak besar dekad belakang haha tapi nseb bek cikgu tak cam siapa yg ketawe sebabb kelas aku da jadi zoo time tuhh huhu .

time balek ? aku sengaje bentes kaki wan, thenthen wan lagi siket nak jatuhh yeah padan muka kau ! lepastuh      
aku sengaje pijak kast dia siket jeaa tak lebih pund , then dia balas dendam dia pijak kasut smpy selua pbsm aku kene huu

andand happy bufday to my cousin  ayap . may ALLAH bless you AMIN .

annyong

pfft : sorry lha entry aku kali nh tak menarik lah

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment