annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
annyonghaseyo

heyhey ape khabar semua ? hoho . eah sorry lha smlm tak update cuzcuz malaz haha alasan yang tak munasabah ngehee

semalam, aku berebut buku dengan wan smpy kaki aku berdarah haishh . first-first aku tak perasan yang kaki aku berdarah , bila balek rumah tengok stocking berdarahh hoho patot lahh kaki aku rase pedih semacam jea rupa-rupanya berdarah , erm tapi takpe lhaa nak buad cm ne da nak berdarahkan ? hoho . then aku cakap dengan wan

aku : kau  tahu kaki aku darah sebab smlm lahh
wan : haha kesian, padan muka
aku : siot
wan : nak aku darahkan lagi ?
aku : hrm takpayah

thenthen tadi aku telah melapaskan tembakan pelempang aku dekad pipi wan hoho . sape sohh dia cabar aku lempang diaa haha . hohoi thumbs up to YOU !

tadi mama balek, mama cakap yang abang aku dapat UITM . finally dia dpt jugak , tapi aku tak tahu lhaa dia dpt UITM mane act malaz nak amek tau hoho . before dy dpt UITM, abang aku ade dapat tawaran dripade segi collage, unisel, andand tak ingat hoho . erm tapi aku tak tahu lahh dia pilih yang mane ? maybe UITM kott .

arghh esok ade sekolah ganti ! semua budak petang kene pergi pagi aiyoo tak macam sesak pulakkan bila budak petang gabung dengan pagi ? huhui tapi mintak-mintak lah esok kelas aku gabung dengan 2 zamrud aminn ! bia tak belaja haha . ehemehem exam lagi seminggu jea tapi aku still buad muka budak tak gety amek tau pasal exam haha .
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment