annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara

contest sedap mata memandang

annyong haseyo

yaww ary nh dengan tanpa segan silu aku ingin meng-join contest sedap mata memandang ehee . afyq ohh afyq ? thankss eahh cuz sudi tagkan fafa contest ini hehe XD . act da lame da afyq tagkan contest nh dekadd akuu , tapi aku jea yangg takde mase nak join contest nh *nampok beno menimpunya hoho . sudahsudah aku malaz nak mencaut lagi , so mari kita tengokk syarat-syarat yangg mudahh dan senang difahami :


1. Kepada semua blogger , tak kira lelaki ataupun perempuan :) 2. Follow lah blog saya , biar senang awak semua tahu tentang Contestnih dari semasa ke semasa :) 3. Buat satu entry dekat blog anda tentang tajuk contest sedap mata memandang :) letak kan sekali banner contest nih jugak yer :D 4. Bila dah siap , sila tinggalkan link anda di ruangan comment :) 5. Tag kan dekat blogger blogger yang lain . Pastikan mereka tahu :


aku tak tau nak taggkan dekadd sape lhaa ? so kalau korg nak join contest nh join lhaa ea hehe XD
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment