annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara

annyong haseyo

selamat pagi petang semua ! eah bukan fafa tengah sekolah kea ? ohh ari nh saya tidakk pergi itu sekolahh leyy cuzz demam telahh menyerangg diri saya T_T . seriously bosan gilaa dudokk rumahh . kalau kat sekolah best dapat meet kawan-2 and dapat kenekan diaorangg huhu . takpetakpe esokk kan ade ? so get ready korgg kene dgn akuu ? yeahyeah haha *ketawe kejam

semalam ade convo ( sdka ) tapitapi aku tak pergi pundd cuz aku tak tahu pund yang semalam ade convo . kawan-kawan aku pund ramai yang tak tahuu . kempunan aku naek pentas amek sijil *sigh . tapi takpe lhaa nak buad cm ne lagikan ? huhu .

esokk 26042011 kan ? *eheem sengaja buad-2 lupa . auchie esokk bufday abang aku yang kejam baekk lhaa sngtt . nak bg dea hadiah ape eahh ? hrm thinkingg . senang cerita tak payah bagi jea lhaa haha*adeq yang kejam hehe .

pfft : sorry kali nh entry aku tak best langsung

annyong
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment