annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
annyong haseyo

bangun pagi gosok gigi cuci muka teros online haha . gilaa laa aku nh ishishish kawan sape lah nh ?*buadbuad tak tau . wahh sudah lame aku tak updatekan ? hoho act baru 3 hari haha kantoi .

rabu

dengan tidak bangganya aku pakai baju PBSM haha . macam nak mati aku pakai baju tuhh cuz panas gilaa weyhh . tapitapi aku rase polis andand krs lagi panas haha . macam yang aku cakap aku kene denda sebab tak bawak buku teks act aku bawak tp aku nyorokkan sebab , sebab nak teman kawan berdiri haha back to the story, ustaz tanye soalan then maz yang dapat jawab then aku angkat tgn lah cepat-cepat tapitapi betape kiciwa nya aku cuz ustaz kate cm nh " saba saba soalan laen pulakk laa, mane bole soalan same *smbil ustaz sengih-2 .

tunggu punya tunggu akhirnya ustaz bagi solan yang laen jugakk , ustaz baru sebot ape hikmahh aku da angkat tgn tinggi melampai excited punya pasal haha . lepastuh ustaz tanye kawan sebelah aku, then dia jawablahh soalan ustaz tuhh , tapitapi aku and shiraa yang bg jwpn tuhh kantoi haha

khamis

time balek , budak-budak bus posing gila maut hoho . sebabsebab ? kalau aku tak bagi tau pund korg da taukan ? yeahyeah good grandparents haha . da penat berposing , aku suruh kawan aku amek gmbar budak-budak depan . gmbar aidil tgh tido  aku dpt amek, tp gmba wan susah gila babeng nak amek tau ? dia pemalu gilaa weyh *aik pemalu pund ade gila jugak kea ? haha sengal . tapi akhirnya dapat jugakk

jumaat

sungguh membosankan tauk ? nak tau sebab ape ? sebabsebab ngantuk . seriously aku tade mood langsung . sampai sekolah member aku tanye tade mood kea ? then aku jwab sepatah jea " ngantuk " haha . bila dlm kelas mate aku da semakin mengecil . huhu time science lagi lahh , aku rase nak tido jea an huhu .

time balekk , borak dengan budak-budak bus . aku try mintak wan handphone dia , then kau tahu ? susah gila nak dapat handphone dia , punya kedekut dia tuh haha . tapitapi aku dapat jugak , bila dapat aku bluetooth lagu , then aku tuka theme bia kasi lawa handphone dia tuhh sikit hoho .

then tak lame pastuh hanim cakap dgn aku " iffah ? tgok ksot kejap " then aku kasi tgok kasot aku yang putih melepak itu *perasan , oke back to the story, aku da kasi tgokk kasut sekali aidil pergi tarik kaki aku , dia nak tarik kasut aku tapii tak dapat , then bila dia tak puas hati tak dpt tarik kaki kiri, dia tarik kaki kanan aku pulakk , walao macam nak putus dia tarik kaki aku tauk ? tapitapi aidil tak berjaya tarik ksot akuu haha . waktu dia tarik tuhh lagi siket aku nak jatuhh tp nseb baek mila cepat-cepat tarik aku hoho .

then aku cakap dgn abg bus

aku : abang ? abang ikat aidil macam ary tuhh bang
abang : bolehh tapi before aku ikat budak nh , aku ikat kau dulu boleh ?
aku : haa tanaktanak

tanak aku kene ikat dgn abang , cuz kalau dia ikat da mcm orang culik tauh tak ? kaki tgn semua dia ikat haha
bila sampai umah aku turun bus, then kawan aku cepat-cepat jerit " iffah ? handphone kau lahh , tanak amek ape ? " then aku baru teringat yang handphone tade pade aku haha sengalkan aku . then abang cakap cm nh " tau laa kaye jgn tinggal cm tuhh mahal tuh handphone " then aku ckp " mane ade kaye bang " then aku tros bukak pgr rumah aku haha . gila-gila ilg mood bosan aku haha .

annyong
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment