annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
konnichiwa

heyhey hari nh 27032011 kankan ? haha hari nh bufdayy mama kesayangan aku . mama ? happy bufday semoga dpanjangkan umo dan dmurahkan rezeki amin ! hadiah ? nanti adeq kasi cokelat kesukaan mama ea ? ngehee .

hari nh aku dudokk rumah sorang-sorang == tak takot kea ? ehh for what nak takott siang-siang hari nh kan ? haha . abang da dapat kerja sementare dkdd angsana 10 pagi 10 malam haha terbaek ? mama pegi keje kahwen  dekadd pasir gudang  + g mane ntahh hoho . tadi mama sohh aku ikott dy tapitapi aku rajin malas lhaa baekk aku dudok rumah lagi syiokk haha .

tadi aku TERlebih rajen basohh beg pink aku tuhh huhui penatt seyhh . oke sakarang beg aku da kembali bersihh yeahh i loike it hehe . time nak sidaii jea beg tuhh sekali dkdd luaa mak oii gelapp . huuhuu terpakse jemor jea katt dlm umah hahai . sayonara
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment