annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara

saket hati bole ?


konnichiwa :face64:

haryy nh hary yg tidakk tersangat sangat lhaa beshh ( ! ) ye lhaa mane taknyee wk2 nak g sekolahh da ade orgg bikin guaa panas jea kan . hishh pakkal jea anak orgg , ish kalau takk emang nahas kau aku kejekan ( ! )

thenthen ade bendee yg aku paleng pelikk . cter dy cm nh asal aku lalu jea mestyy ade budakk form 1 nh ckp cm nh " eahh mizan mane mizan . takpund mizan ohh mizan " kalau sorgg takpe jugakk nh satu groupp ckp cm tuhh . grr bukn sekali dy ckp cm tuhh tapi da bnykk gilaa smpy aku nekk muakk da dengaa tau ? ishh weyhh mizan tuhh spe haa ? andand aku tak penahh kenal budakk mizan and aku tak penahh kenal kau lhaa budakk ? ishh . buadd pening pale aku jea seyh kau . ishh satu satu prob yg dtg . tak suke btol lhaa ( ! )



http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment