annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
hello kawan ?

how are you ? hee :)) da lame seyhh aku tak update blogg aku . siann dekatt blog aku da terbiaa cm gituhh jea ahah . hrm sorry lha aku busy lha mnggu nh .

erm tadi pagi aku g hospital tampal gigi yg pecahh . fuhh nseb bek tak buad rawatan akar dekatt swastaa da lhaa mhal RM3** dgn duet sbnyk tuh aku bolehh beli bende laen meyhh . hrm doktor just tampal balekk tmpt tampal yg pecahh tuhh . alhamdulilahh gg aku da tak saket lagi . huishh tobat aku seyhh . kali nh nak take care gg btol2 haha .

hrm aku gah geram dgn someone , aku kirim dy topup , then dy kate dy da msokkan , aku tunggu punye tunggu tetap tak msokk . aku tanye lagi sekali then jwpn dy same dy da msokkan . aku yg denga yirap jea an . nak tau budakk tuh spe ? hahai tak boleh meyh , kalau dy bace or kawan dy bace keaa mstyy habess aku haahaa . weyhh topup aku mane seyhh ? len kali tanak lha kirim dekatt kau lagi haihh ( ! ) .


http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment