annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
assalamualaikum .

aly nh aly ahad kan ? hoho . cepat btol ea mase berlalu ? . fuhh gua penat gilakk aly nh *ececeh . ngee . penat kemas umah mahh . nak smbot GONG XIE FA COI katekan *joking beb . terbesin bersin aku kemas umahh , nmpk sanad bnyk habukk . haha . almaklumlhaa busyy lha katekan . hahai bacen doe ? .

hrm aku rinduu lhaa dekat abang aku ? hoohh da lame seyhh aku tak jumpe dea , PLKN lha katekan , ngehngeh . erm takpe takpe nnt raye cina abg balekk . yehhahh . tp tp tp , erm bile da jumpe mesty gadohh . alaa normal lha tu kan . yeyy nnt kalau dea balekk aku bole buli dea . yeahh . * haha aku ckp jea lebihh n aku rindu arwahh ayah aku . erm aku rindu ayah aku masak nasi goreng * kalah mak aku masak nasi goreng , aku rindu gurauan dea , aku rindu bile dea marah . aku rindu nak salam dea . huhu T_T .  kalau lhaa aku bule putarkan mase balek ? .

erm esokk sudahh sekolahh ? hehhh start esokk da gune jadual baruu . haihh tuka lagii . erm ukan setakat jadual jea , ckgu pund kene tukaa daa . huhu tak beshh . tp nak wat cm ne da guru besa yg suruhh takkan nak lawan ? haihh . hrm . hrm . hrm . homework aku da siap belum ea ? hehh aku sendiri pund tak tau yg aku ade homework ? *miss seng btol aku nh . hahai .




http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment