annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
assalamualaikum .

erk i want to askk you something ? haly nh emang haly bengang sedunia ape ? yeah yeahh sowyy lhaa soalan aku merepek meraban . hehe . erm cter dea cm nh tadi dekadd sekolahh bengang gilakk beb . ukan kat dlm sekolahh jea dekat dlm bus pund . haiyaa nak pegi sekolahh bengang n balekk sekolahh pund same . ish ish ish .

oke aku tanak berceloteh lagii , letss started , oke tadii wk2 nak pegi sekolahh ( dlm bus ) aku bengang + geram dengan seorang mamat nh . name dea zamirul name comel dea ikan jerung n raket . hrm kteowg yg bg nickname tuhh . tadi lawakk siakk dekatt dlm buss bolehh sakett tekakk aku ketawe . hrm n yg aku geram tadi abg buss bukk radio sinar fm , then ttbe ade lagu dangdut yg si ikan jerong pegi smbong lagu tuh dgn lirik yg dy buadd sendiri . lirik yg dea budd tuhh ade kaitan dgn aku haihh . then aku dahh geram aku jeritt lhaa perkataan sial kuad kuad . saket tekak aku taukk ? then aku ape lagi aku pund buadd lirik sendiri untuk kene kan dea balekk . hrm lailaa pund kene dgn ikan jerong .

then dekatt sekolahh aku jalan dgn qiqi sekejap , wk2 gah jln uwhh kteowgg gahh cter psl 3 org budakk . sekali tbe2 aku bule terserempakk dgn ikan jerong ? fuhh terkejot gilakk da lha time tuhh aku gah cter psl dea . then dea nmpk aku dy tros ckp tett . haiyaa manyakk leceh lha itu budakk . aku tak tau lhaa budakk form 1 yg ade kat s2 denga or takk . haihh .

then wk2 kat sekolahh time tgh hari . haihh korg aku malu nak cter lha ? huhu . erm okehh terpakse lha aku menahan malu . cm nh cter dea , tadi wk2 tengah hari sblom beraturr aku lepakk kat kantin jap dgn zana , raaz n qiqi . lepas da busan lepak kat s2 , kteowg pund blaa lhaa . erm kteowg ikot lhaa jalan yg dekatt dewan terbukaa . erm yg zana men kejar kejar dgn raaz hahah . aku lupe lha sbb ape dorgg berkejar-kejaran 

erm then tggl lhaa aku dgn qiqi , kteowgg tross kan perjalanan kteorg wk2 gah jln tuhh kan ? kteowg terserempakk dgn muhd , adam n faisal . erm budakk 3 olangg itu kn haihh . fisrt2 dorgg nak jln tau then ttbe jea dorg nmpk aku n qilahh dorg stop . erm then aku n qilahh jalan jea lha kan . erm yg qilahh nak jalan straight yg aku nak belokk sbb aku nmpkk ade ikan jerong kat s2 . then korg tau tak ape yg terjadi ? aku dgn qilahh terlanggar tembokk taukk ? haiyaa saket tauk badan aku ? time aku n qiiq terlanggar tembokk , faisal ckp aku brutal then yg muhd tak habes2 kiri kiri kiri kanan kiri *konon kononye kawad . yg adam tengokk jeaa . haihh yg adam n fiasal tuhh da lha kawan sekelas aku . tapi aku paleng bengang dgn adam haihh . erm yg muhd , faisal n adam bule lagi terjegatt kat c2 ? yg aku n qiqi pund terdiamm dekatt tembokk smbill kebengangan . tak lame pastuhh aku n qiqi blaa daryy s2 yg muhd , adam n faisal bru nak blaa jugakk . haihh apesal korg tak bla cepat2 haaa ? bengang siakk aku nn korg sume .

then wk2 balekk , aku bengang dgn ikn jerong lagi meyh . tadi aku nek jea buss fuhh mak aii , tempatt penuhh da tade sit ag seyhh . soo aku terpakse lha berdiri . then aku bole terpusing ke arah ikn jeorng . then dy kate cm nh ehh kau , then aku ckp lhaa ikan jerongg then dy ckp tett . haihh jerong apesal lha kau tak henti2 nak sbot name budakk tuhh . erm aku ckp lha nn dea haishh senyapp lhaa tayah nak bisng2 . then jerong ckp haha tau pund takot . then laila ckp lha bahasa double u W . erm kteowg ckp psl ikn jerong then ttbe ikn jerong duduk dpn aku dy ckp cm nh : haihh ape yg laila ckp ? then aku ckp tayah sebokk da tak fhm sudahh . then dy ckp : perghh kau jgn kau , bg tau jea lha kunk aku bocorkan rahsia kau kunk . then aku buad muke sakett hatyy .

erm wk2 dlm bus jugakk fisrt2 ikn jerong dudok belakng then dy pindahh depan , dy just letakk beg dulu , erm pastuhh dy berdiri . then sape ntah kate tak getyy dudokk ? dudokk lha kat s2 *tempat aku . then aku cepat2 letak buku then aku pndg dy dgn muke yg geram . then dy kate ehh tak bole tak bole t ade prg marah . aku dengaa haihh nyirapp nseb bekk dy tak sebot name budakk tet lagi . then wk2 aku nak turon bus , aku terpandang muke dy lagi , the dy kate rilex rilex jgn mrh mrh . aku ape ag tross jeling jea . haihh kau nh ikn jerong kan kau da promise tak nak kephkkan . asal kau nak kepohkan . haihh janji kosng jea an kau ? aku da tak bule percayekan kau lagi lha weyhh . erm siap kau halyy isnin . grr .





http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment