annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
erm , sowyy lhaa tak update blogg . haha , hrm exam ade yg susah tahap gaban , senang , sederhana . yg soalan susah susah tuhh aku pakai tembakk , pecuhh pecuhh . bengg maty twos . haha . da abez tembakk tuhh , letak kepale kat ats meja pndg tepi twos tido wakkaa , erm ckgu ade bg jwpn p sket jea seyhh erm yg arab ckgu bg banyak lha gakk .

erm da lhaa lupekan pasal examm . hoho . erm semlam mama pegi beli buku kat sekolahh then mama nenokk lhaa aku dpt clz mane dkt papan kenyataan , erm mama ckp aku dpt class 2 nilam ? before mama bg taukk aku da taukk dulu bb naniey bg taukk thats why aku terkejot time tuhh aku terserempak dy kat tepi jalan haha . dy jerit name aku dengan sekuat aty dy . haha

erm taon depan aku da berpisah dengan kawan kawan aku . kebanyakkan dowg msokk zamrud , delima , jed , opal , kuarzit , intan . hoho . aku sowg jeaa yg nilam . huaa tade geng lhaa . nape lhaa tade kwn aku yg msokk nilam , kan bgos kalau dowg msok nilam . err . erm da takdirkan ? nak wt cm ane ag . erm oke lha bye :))
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment