annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
yaww ?
mate ohh mate ? nape lha kau tak bule tido . penat aku . huaa ! dahh nak kat kol 1 dahh . adeshh . nseb bek esokk tak sekolah , maybe dy soh aku unl jea kot ? ahaa . bekk ahh . erm borink lha cuz mem2 aku sume tak unl cuz dwg sume da terbongkang kat atas katil dowg . yg unl pond sowg due jea . huaa !

erm . nak wat ap nh . berloye buruk nn fazreen sudahh . coment nn ikin pund sudahh . bhaha . nak edit blog ? aduyaii . jap ag lha . *ntah2 tak edit . haha . denga lagu ? ag lha dahh . men mct nn mem ? mcm mane dowg da tido . glew nak kacaw . alah ag pund kedit aku da abez cm ne nak mct . kuang3 . melukis ? kol 8 td . gmbo character ape ntah . janji title komikny PERMAINAN CINTA GILA .

huh ? ckp pasal melukis an . semalam selesai khatam menjawab paper bi . aku twos jea lukis gmbo mr bean . aku lukis pund sebab bowink nenok mr bean yg ade kat dlm klz aku tuhh . asal aku pndg jea depan . nampak dy kat dinding klz aku . haha . yg naniey dahh lukis dlu . naniey lukis ikot saiz kat dinding tuhh . kepala besa kaky kecikk . ahaa . yg aku ? kepale besa kaky pund besa . ahaa . kelaka beb aku lukis . erm dah lha bye :)


http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment