annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
tadi ade darjah az , erkk td just bncg kertas soalan jea . td sume clz gabong dlm 1 dewan . first2 aku n da geng dok belakang , pastuhh ckgu ckp sp yang duduk belakang sile pergii ke hadapan . erkk berangin jea kan ? erm pastuhh terpakse lha pegi ke depan . fuhh naseb bek ckgu tak amex kusi aku . selamat ! yg kawan aku fazreen n syirah da kene an . haha .

erm time ckgu bncg kat depan aku tak concetrate langsung *btol kea aku eja nh ? haha . alamaklumlha . cuty sekolah da tbe buku pund mls nak buke . haha . aku n kawan sebelah aku mimi tak lyn ape yg ckgu ckp . haha . murid yg jahat ? erk w.e ! erm time ckgu sape ntah au tak tauk name ckgu tuhh *apedahh da nak setaon sekolah kat s2 p mseh tak kenal ckgu . bhaahha . tp yg penting ckgu tuhh td bncg paper p.alquran . perghh nantokk siak . tak bule tahan aku . haha . aku nenok sume da cm nantokk an . haha . yg aku tayah ckp lha . memnag da tetido kejap . bgos pelaja cemerlang dunia akhirat . haha .

erm last sekaly ckgu b.arab pulakk . huaa . lagi aku buhsan . arab aku tak bp mnat lha . haha . td bule dkatekan satu dewan tuhh kene rotan nan ckguu bb tak bwk buku b.arab . hanye beberape owg jea yg tak kene . aku pund kene . ckgu rotan kene kat ujung jari antuu , ckgu nak rotan aku p ckgu terotan kaky kawan aku . haha amex kau sian dea kene 2 kaly . hahax . 

erm oke lha tak de mood nh . nenah sket gg . tak bule tahan . grr . adeshh ! .

eira n natasa

mcm2 keranah yg ade .

haha . time nh aku gah tdo ? haiyoo kantoii .

yeahh . saye bersame bestie saye . shiraaz

saye bersame kemba saye izzah tasya

kawan saye natasa

yg inh natasa

fafa and mimi . haha time ckgu bncg kat depan sempat ag kteowg amex gmbo .

mimi .


oke bye :)



http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment