annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
selamat malam semua !


hee . tadi tepat jea pukul 6.10 p.m aku bebas daryy jajahan pekse akhir tahunn . haha . tggl tunggu result jea . huish takot ahh . hope luluz amin ! . tadi pekse pjk sivik n mathematics 1 . yg pjk aku bnyk pakai hentam tak bace buku lha katekan . huhu . sivik senang lha jugakk . yg mathematics bule lha senang ade soalan yg susah . pening pale fkirkan jawapan dy ape . aduyaii . erm tadi ckgumath aku da mcm mrh2 bb ckgu kate math paper2 sume hanco lebur . haha . mntx2 lha aku luluz sume subject aminn !

tp aku tak bebas ag . bb pekse sdka ( sekolah agame ) belum lepas . aduyaii . takott la . hope lepaz lha . sekurang-kurangye dapat pangkat 2 pund jadilah . amin !
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment