annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
lalala . jam aku tepat pukul 1.33 . hua still tak bule nak tido . da mcm aku keje shift mlm dahh . p ukan keje yg berat2 . keje nh mudah . keje mengadap computer ku yg lawa lawa lawa :) ahaa . naseb baek lha ade SYAIRAH yg teman an aku kat dlm fb . yeahh thnxx ea ! love you muaxx ! ahaa . hee~ 

hrm cp yang bule dodoi kan aku or bace an buku cter untok aku / aku memang tak bule tido ! aduyai . plish2 . ahaa . cp yg rase rase nak dodoikan aku or nak bace an buku untuk aku sila angkat kaky ea. jgn angkat tgn . cuz bile kte angkat tgn , kte mengeluarkan aircond free . haha . bak kata pepatah jgn membazir lha . ahaha , bye

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment