annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
huaa . tadi kat sekolah exam mathematics n agame . huaa ! susah tahap gaban ! bynk yg aku tngglkan . n bnyk jugakk dak kelaz aku tyru menyru temasoklah aku . kahkah . hee~ .mem aku ckp ckgu yg wat tuhh ckgu clz opal . adoii . mengalahkan soalan kelas berlian an . susah seyhh kalau kwg nenok . err . td pund ckgu math aku da mrh2 bb bnyk yg tngglkan soalan . ye lha susah n tak tauk jwpn dy msty dowg tnggalkn jea . tak lame pastuhh lonceng rehat pund sudahh bebrbunyi . KRINGG ! haha . bebas daryy jajahan mathematics paper 2 . aduyaii . p takot lha . mntx mntx luluz . aminn .

erm time rehat aku rehat nn  zana  n naniey . dlm perjalan kteowg menuju ke KOPERASI aku ternampak raaz . aku ape ag ckp nn zana ' zana jum pegy kat raaz skunk kte try pujuk dy ' then zana pund layan . zana yg laryy dulu . haha . pastuuhh aku n naniey pulak laryy . hhahaa . apabila sudahh sampai d depan sang puteri yg bernama shiraaz * ahaha ayat tak bule blah seyhh . ttbe jea raaz nanez , kteowg tekejot badakk . ye lha ingtkan raaz nanez bb aku n zana . p bb len

 . erm pas abez jea rehat pekse b.cina 1 then b.cine 2 n agama . wuhoo . agame cume sket jea yg senang yg len sume hampehh . *nh lha akibat tak bace buku . haha . tadi time ckgu mj msok sume wt bising mcm kat pasar pund ade . haha . yg naniey siap mntx paper aku p aku ckp tak bule . aku gurau jea . aku ckp nn dea ap yg dy tak tauk then dy tunjuk then aku mntx paper dy . aku wt an jwpn untuk dy . tak sume lha . pastuhh alia mntx aku soh jawikan . aku buadd . sahirah nak pnjm kertas aku , aku kasi je . then mase pund nak tamat * kire2 ag 3 minit gituu , naniey tak siap ag . naniey kelam kabut mntx jwpn daryy aku , then aku kasi je lha . tak lame pastuhh ckgu da kutip dak laky pny paper dlu . naniey sempat ag tyru , then abez jea kutip dak laky pny ckgu kutip dak pompuan pny , wk2 ckgu nak kutip brisan naniey pny naniey bwu teringat yg belakang dy tak wt ag . aduyai . ilg 20 markah . naniey naniey . hrm tapi takpe aku doakan supaye 1 jed luluz dlm sume subjct amin ! 

esok exam science n kemahiran hidup . arghh ! buke science aku cume bace bab 3 & 4 jea . huhu . kh ag lha
aku tak bace pape . haha . hrm esok lha aku bace . haha *nh lha nameny budak rajen . haha . oke lha bye :)

http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment