annyong haseyo :)) welcome to my official bloggie . if korgg da follow fafa p/s informkan dkdd shoutmix eah andand nanti fafa akan follow korg balekk kamsa hamnida . sayonara
assalamualaikum san selamat malam . haha

tadi petang aku anta abg aku balek hostel dy . huhu sdeyh siakk . ye lha kene dok umah sowg2 ag . huhu sekolah dy ade sekolah nak spm katekan . huhu . pas jea anta abg mama twos bwk aku g angsana . bb mama nak jumpe nn kawan lame mama . td wk2 kat angsana mama belanje mkn KFC . erk da muak lha nn kfc . errkk . haha . pastuhh g badan beli buku untuk form 2 . adeshh . tebal seyhh . then da lame2 kat angsana kteowg balek . kawan mama ikot kteowg balek .

muke blurr ?

adeq pocoyo ? haha *perasan tol

saya sayang awak <3

syg awk ketad2 <3

awk awk ? awk bule pngel sye mentel oke ?

pastuhh lepas isyak mama ajak aku g umah SIR NAZAM , UMAH DY ADE WT TAHLIL . kteowg jalan kaky jea . bb umah dy dekat jea . wk2 bace yasin ade sket nantokk . *setan da kacau . ahha . lepas abez yasin kaki aku krem . ye lha dok lame2 mane tak krem . haha . then istri ckgu nazam soh tetamu makan . yg aku n mak aku twos slm nak balek bb kawan mama ade kat umah . ttbe jea istri dy cm tak kasi aku balek , dy kate bia mama awk balek dlu , then aku sengih2 je lha , then dy kate tak de sengih2 g mkn . aku ? mcm nak lary jea p dy da nmpk . mama da balek dlu . nseb bek ade murni n sabrina , dowg teman kan aku balek , sebelum balek aku mkn kuih 1 jea . then istri ckgu nazam bg aku mkanan . dy bungkuskan . haha .

erm waktu keluar jea umah , ckgu nazam ckp nh da mkn lom ? AKU , MURNI , SABRINA erkk hehe . ckgu ckp ag da belum . hehe da . dlm aty aku ckp da tp satu jea . haha . takan lha nak ckp depan ckgu yg aku mkn satu jea . msty kecik aty dye . then ckgu ckp ag . ehh cm tak mkn jea . then aku ape ag , sengih mcm kerang busuk lha . then aku n len2 twos balek . huhu . bye ;) anyway thnkss ea istri ckgu nazam .
http://fafapluzqiqi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment